Територія дії договору
Весь світ, окрім зон військових конфліктів, території здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування агресії РФ у Донецькій та Луганській областях, що здійснюються шляхом проведення операції Об’єднаних сил, тимчасово окупованих територій (Автономна Республіка Крим та місто Севастополь) або населених пунктів, на території яких органи державної влади тимчасово не здійснюють свої повноваження та таких, що розташовані на лінії зіткнення, згідно Розпорядження КМУ від 07.11.2014р. № 1085-р у редакції, що діяла на момент настання страхового випадку.
Ліміт відповідальності по договору
Ліміт відповідальності визначається в межах загальної страхової суми за Договором, але не більше ніж розмір прямого збитку, якого зазнав Страхувальник внаслідок настання страхового випадку. Загальна сума страхових виплат за одним або декількома страховими випадками, які настали під час дії Договору, не може перевищувати розміру страхової суми, вказаної у Договорі.
Перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, та/або інформацію про інші обставини, що враховуються під час визначення розміру страхової премії
Для цього страхового продукту перелік відомостей, що мають істотне значення для оцінки страхового ризику, наразі відсутній. Оскільки програма страхування є сталою, а страхова сума — єдиною, розмір страхової премії не залежить від вибору рахунку клієнта чи інших додаткових факторів. По договору страхуються усі рахунки, які входять до пакету послуг і це не впливає на визначення розміру страхової премії.
Франшиза по договору
Франшиза не застосовується (0 грн.).
Період очікування страхового випадку
Протягом перших 7 (семи) днів від дати набрання чинності Договором, коли страхове покриття не діє.
Як діє страховка після перевипуску картки
За умовами договору, страхується рахунок та всі картки, випущені та перевипущені до нього, строком на 12 місяців з дати оформлення договору страхування.
Чи можна продукт придбати окремо, без супутніх та/або додаткових послуг?
Страховий продукт є складовою пакету преміальних послуг. Страховий продукт не можна придбати окремо. Страхова премія є частиною вартості преміального пакету, сплачується при оформленні пакету або дозамовленні послуг.
Знижки, акційні пропозиції
Акційні пропозиції та знижки відсутні.
Дії при настанні шахрайства
Cтрахувальник (уповноважена ним особа) зобов’язаний:
- - негайно вжити заходів – не пізніше 24 (двадцяти чотирьох) години з моменту виявлення повідомити Банк про випадок для оперативного блокування платіжної картки.
- - негайно, але не більше 5 (п’яти) календарних днів з моменту, коли Страхувальнику стало відомо або мало стати відомим про настання страхового випадку, звернутися в правоохоронні органи із заявою про кримінальне правопорушення для отримання Витягу з Єдиного реєстру досудових розслідувань;
- - протягом 14 (чотирнадцяти) календарних днів, як тільки стане відомо або мало стати відомим Страхувальнику про настання випадку, що може бути кваліфікований Страховиком як страховий, повідомити Страхового агента (АТ «ПУМБ») або Страховика одним із способів,
а саме: - • через звернення за телефоном гарячої лінії Страхового агента: +38 044 290 7 290; +38 096 290 7 290; +38 050 290 7 290; +38 093 290 7 290;
або - • через звернення безпосередньо до Страхового агента (АТ «ПУМБ», перелік відділень наведено за посиланням Найближче відділення) або Страховика та надати необхідні документи відповідно до переліку, зазначеного у Договорі.
Реєстрація страхової події.
Застереження для споживача про необхідність ознайомлення до укладення договору страхування з інформацією
про винятки із страхових випадків та підстави для відмови у здійсненні страхових виплат, наслідки в разі невиконання ним обов’язків, визначених договором страхування, порядок розрахунку та умови здійснення страхових виплат, включаючи посилання на таку інформацію, наведені у відповідному документі
Інформаційний документ про стандартний страховий продукт, з якими можна ознайомитися у блоці «Файли до завантаження» на нашому
сайті.