ПУМБ відкрив перший Центр обслуговування VIP-клієнтів

18.06.2019
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ) відкрив окреме VIP-відділення для обслуговування клієнтів клубу Persona. Центр знаходиться в самому центрі столиці, за адресою м. Київ, Кловський узвіз, 5 
Відтепер VIP-клієнти ПУМБ зможуть обслуговуватися в окремому Центрі з підвищеним рівнем комфорту та приватності: окремий вхід, затишні мітинг-руми, в двох з яких є можливість проведення касових-операцій, сучасне технічне обладнання. Також VIP-центр обладнаний депозитарієм зі скриньками різного розміру – щоб клієнти могли вільно обирати підходящий варіант.
«Відкриття VIP-центру – справжня подія для ПУМБ, адже це перший центр обслуговування такого високого рівня в мережі банку. Проте центр – лише перший крок на шляху трансформації філософії роботи з преміальними клієнтами. Нова сервісна модель дозволяє проводити обслуговування таким чином, щоб максимально економити час клієнта: вся операційна робота організована так, що клієнт її просто не помічає», - прокоментував Андрій Прусов, директор департаменту продажу та розвитку роздрібного бізнесу ПУМБ. 
В Центрі Обслуговування VIP-клієнтів ПУМБ отримати консультації та скористатися повним спектром банківських послуг можуть не лише клієнти, але й члени їхніх родин. Для членів клубу Persona банк пропонує спеціальні пропозиції, такі як підвищена ставка депозитів, преміальні продукти тощо. 
В кімнатах для переговорів клієнти клубу Persona можуть не лише владнати свої фінансові питання, але і провести там власні бізнес-зустрічі з партнерами. «Так чи інакше, вся бізнесова діяльність наших клієнтів пов’язана з фінансами. Розуміючи це ми люб’язно пропонуємо використовувати мітінг-руми VIP-центру для проведення ділових зустрічей. Все, що для цього потрібно, - просто забронювати кімнату за допомогою персонального менеджера», - додав Андрій Прусов.  
ПУМБ також продовжить обслуговування клієнтів, що входять до клубу Persona, на базі VIP-зон в рамках діючих відділень банку. VIP-зонами обладнано 42 відділення – тобто майже кожне четверте відділення мережі. Вони продовжать роботу у звичному режимі, щоб клієнти могли і надалі отримувати якісне обслуговування.